lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 27 november 2010

Dokumentation.... !!

Av Lena - 27 november 2010 13:56


Kul att ha kvar foton med så mycket snö som det är nu...

Så jag gick ut.... Garagevägen..

Kolla in varför ?!?!?


  

Det gick inte att ta sig ut genom dörren....


Tur att jag stannade hemma idag för här under "tror" jag min bil står


  

Tror ???

Jag ser väl att den står där, lite blått där nere.....

Snacka om att vi har fått snö till första advent !!!

Haha


  

Tänk om man hade satt ljus i denna fina tall, skulle varit ur snyggt att tända den...

Eller hur ???


Nu så har jag fått min bok, om dockkläder....iof så kan jag sticka, men det är lättare med mönster, så nu så ska lilla Skrållan få kläder...

så många fina så jag vet inte vilken jag ska börja med...


  

Vilka grymma problem jag har då ????


Ni får nog se lite resultat om ett tag, fast idag har jag inte tid att sticka...


Ska hjälpa till att skotta lite efter maten som idag blir Lazzagne eller hur man nu stavar till det... he...he


Kramizar och ha en skön vinter Lördag Lena


 
 
Ingen bild

Storasyster Yster

27 november 2010 14:34

Hej lillasyster!
Fantastiskt vad mycket snö ni fått, vi har ingenting här uppe i norr! Men vi har kallt istället just nu knappt minus 20 grader.
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards