lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 27 november 2010

En gång till då !!

Av Lena - 27 november 2010 16:17

Uppdatering av snön 27 November 2010 !!!


Haha, lite roligt är det allt med all snö ?!?!

Eller ???

Åsikterna är då delade och det förstår jag ju !!

Oavsätt vad alla tycker så tycker jag detta är mysigt ;)

Fast jag kan hålla med om att det är i tidigaste laget....

Men !!

Se det positiva, då kanske snön smällter redan i februari !!!

En tanke bara ;)))


Så här såg det ut när jag kom ut på altanen, jag mätte snön var ca: 70 cm


  

Mittendelen av den höga staketat till höger, den ska bli vikbar så man kan skotta ut snön där, men det är inte riktigt klart, så jag fick försöka slänga över staketat...

Tur snön var luftig och ganska lätt....

blev något mycke där under !!!

Allt är inte borta, men jag kommer iaf fram, ifall jag tar mig i kragen och sätter upp ljusslsingan på räcket !!

Före Jul !?!?!?


Blev mörk innan jag var klar tog då dessa bilder...


  

Våra äppelträd, man ser ju hur det snöar... !!


  

Lilla Theas gunga, men det ser ni ju eller hur ?!?


Äsch, nog snackat om denna snö !!

Ska snart in i duschen och fixa till mig, ska sen till Inger på lite vin..

Sen kommer vi Walle !!!!


Kramizar Lena

 
 
Annica J

Annica J

28 november 2010 08:31

Ja visst är det härligt med snön :) men som du säger det är tidigt och själv tycker jag det räcker nu, men vi får hoppas på tidig vår :)

Ser ut som snön roar sig med att gunga =)

http://annicasdjurliv.ploggplatsen.set

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards