lenasfotoram

Alla inlägg under november 2010

Av Lena - 1 november 2010 19:32


...har jag fått i huset !!!

Fast det visste jag ju redan   :)


Men eftersom jag inte vill äta onyttigheter om kvällarna...

så finns det ingenting hemma !!!!

Så hon blev utan...

Nja, inte riktigt då glass fick hon.... ;)


Nytt sätt att larma på jobbet......

Ett sånt där kort, med foto på

på mig då !!!

Så idag var det första gången för mig,

ja, att låsa och larma då....

Var väl hur lätt som helst....

No Problem !!!

Inte för att jag trodde något annat heller....  ;))))


Ja, som ni ser så har jag ingenting att skriva om idag....

Så nu får ni gå in och läsa på lite andra bloggar...

eller varför inte fixa en själv.... ;)  Hahaha...


Kramizar Lena







Av Lena - 1 november 2010 12:22


Har INTE jag !!!

Men alla skolungdommar har det,

skönt för dom....

särskilt nu när det är så varmt och skönt ute....

Alla borde få ha lite lov så här på hösten tycker jag..

Borde dom införa, dom som bestämmer !!??


Otroligt att det är 1/11 och det är plus grader och solen skiner på oss idag..

Nice !!!  ;)


Hörde att min syrra har fått nytt jobb på "äldredar "

inte illa det... 

Grattulerar henne till det...

Nu slipper hon så långa resdagar...skönt det..


Jobbar inte ihjäl mig jag heller idag,

för vi har bara två barn på våran avdelning och två !!! fröknar....

Även våra småttingar har fått lite höstlov och lite sjuklingar oxå då,

 inte helt ovanligt.... !!!

Nä, nu är min rast slut...måste jobba lite igen då.... ;)


Kramizar Lena

Ovido - Quiz & Flashcards