lenasfotoram

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Lena - 1 maj 2010 14:48


Sol och regn och rusk.....

tänk om vädret kunnde ta och bestämma sig......

Ingen bra början på den ljuvliga månaden Maj ;)

Blev en mysig kväll igår, på Valborg fast vi inte blev så många som vi brukar vara...


  

Gott var det iaf med grillad korv med bröd fammåt kvällningen...

Vinet var gott det med...


  

Lite mysigt blev det på trappen oxå...


Fortsätter med min fönsterputsning, men vädret är ju inte så bra..

Men jag putsar ändå...   ;)

 

Såg när jag vattnade mina blommor att mina två

numera stora Clivior har börjat blomma....

en blomma i den ena och två i den andra


  

Gillar färgen på dom, ni ska få se flera blider när blomman blir större..

Dom här två Cliviorna som jag har är rätt så gamla, och blommar varje år

 

Är sååååå fina...

(Bara när dom blommar)

 

  

Kommar att bli otroligt snyggt med två i samma...  ;)

 

Nä dax igen att fortsätta med vårstädningen.....händer ingeting när jag sitter här...

 

Kramizar på er alla

 

Len@

Ovido - Quiz & Flashcards