lenasfotoram

Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Lena - 2 maj 2010 20:23

      

Åkte till lilla gosebiten på e.m <3

Blev då på bättre humör...

Fast jag är trött ändå...  ;(


Var till Sandviken och köpte färg, ska måla ett litet bord med 4 stolar som finns kvar sen barnen var små...

fast 2 av stolarna ska jag ha till annat....  ;)

det är så slitet, så jag ska slipa och måla Svart...

Ska ha det ute vid gungorna...

tänkte ha det vitt men det blir så ljust när solen lyser och dom andra färgerna ville jag inte ha så det blev svart !!!!


Köpte en gräsklippare åt henne, kan hon hjälpa till lite...


  

Kolla vad jag fick av min Farmor ;)


  

Måste bara kolla under oxå, var motorn sitter !!!!!


Blev bjuden på grillad korv m bröd....

Gott !!

 Tack Peter o Maria ;)


Blir nog sängen tidigt för mig, såååå trötter


Kramizar Lena




Av Lena - 2 maj 2010 12:45


.......på att städa, putsa fönster....!!!!!!!!!!!!!!!

Ja, på allting faktiskt....


Jag vill oxå hålla på med min hobby...vad det nu är ?!?!?!?!?!?


Trött, sliten, ont i huvudet...... På en SÖNDAG !!!

Var inte på fest igår om någon trodde det.. ;)


Gud va positiv jag låter... Hahaha......


Men jag är iaf klar med allt sånt just nu, och det är ju skönt...

Fint är det och så luktar det såpa överallt....

Har bara trädgården och lilla skogen kvar då...

och det, och det, och.....

Äsch men inte NU  ;)


Kramizar Lena








Ovido - Quiz & Flashcards