lenasfotoram

Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Lena - 18 maj 2010 19:29


   Helt utan varning så fick jag en dunderhuvudvärk :(

och så gör det ont i kniderna med

Inte kul............. :(


Tycker faktiskt det börjar bli lite jobbigt med två bloggar, så jag funderar igen på  att ta bort den ena och då blir det nog denna... eller ?!?!?!?

Vill få tid med annat oxå..........   ;)


SOM ATT FÖRSÖKA GÅ NER I VIKT...

Alla kläder är ju för små......

OCH JAG VILL INTE KÖPA STÖRRE STORLEK


Men jag vet INTE hur jag ska få energi till att göra det !!

 

Hjälper väl inte att sitta här antar jag...

 

Kollar lite på Systemkameror...

Vill så gärna ha en sån och gå på foto turer...

 

Men det är ju rena djungeln med sånna kameror,

och så fattar jag inte så mycket när jag läser om dom...

 

Men jag måste spara lite till pengar först...  ;)

Någon som har några tips?????

 

 

Snart så kanske ni ser mig springa omkring med en sån på axeln... ;)

 

Nä nu ska jag kolla på tv:n och hoppas huvudvärken går bort..

 

Kramizar Lena

 

Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards