lenasfotoram

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Lena - 12 maj 2010 20:40


Jaha, då var man ett år äldre då.....  ;)

Men det känns inte någon skillnad från igår...inte än iaf ;)


Kollade på min Clivia i morse.... Nu ser den ut så här:


   


     


Alla gillade min smörgås tårta, faktiskt så var den riktigt god...har själv tagit många bitar, är kvar till fikat i morgon med.... GOTT   ;)


Thea kom med ett eget litet paket till sin Farmor..... ;) 

 Små söta strumpor fick jag av henne....     Tack Thea ;)


  

I dag var vi lika fina då, hon hade Helo Kitty på magen och jag på fötterna..


  

Oj, Kitty syns ju inte, har ju haklapp på sig... ;)


Dotra har fattat detta med svarta saker som inredning

Kanske för att hon har så själv eller????

Så denna snygga flaska fick jag av henne...


  

Passar ju utmärk hos mig ;) Tack Dotra min   


Sonen och hans hustru fick jag oxå paket av...

Shower Gel och Body lotion står i en fin trä grej ;)


    

Det Tackar jag för  ;)


Nu ska jag ta lite Dooley´s som jag fick av Sambon... Tackar ;)


Kramizar Lena







Av Lena - 12 maj 2010 12:44



 Idag är det Min Dag..... ;)


Jag är född denna dag för ett antal år sen...

53 närmare bestämt...

  

Hipp hipp Hurra för lilla Mig Idag...


  


Kramizar Lena

Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards