lenasfotoram

Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Lena - 8 maj 2010 14:31


......lite hjälp på traven får våran gräsmatta, med att "sopa" den...


eller vad han nu gör!!!???!!!


  

Fast egentligen tror jag han kör bara för han tycker det är roligt.... ;)


  

Sen blir det väl min tur att kratta ihop, den "gamla" mattan...

Nu skulle man nog ha haft en häst eller något annat som äter gräs ;)


Min underbara Clivia igen !!!!

Hade då fel jag, det kommer bara 2 blommor...trodde det var 4 jag....

va fel man kan ha...


Kolla va den är fin..

  

   

 Blir inte mycket gjort idag, sitter ju hellre här...

leker med kort och bloggar....kollar in facebook...nyss snackat med dottra, hon är så förskyld, hostar och hes....stackarn

Krya på dig Dottra min ;)

 

Ta en liten sovstund i soffan nu jag....

 

Kramizar Lena

 

 

Av Lena - 8 maj 2010 09:43



...tänk att det kan vara så härligt med helg.....

Slippa vakna av väckarklockan.. Nice   ;)

Och så skiner solen på oss idag.....   


Var ut med jobbet igår kväll...

Mat, Vin, Trubadur....

Jätte trevligt med mycket prat och skratt..

Hoppas ni andra oxå är pigg idag ;)


Idag funderar jag på att ....

 

 Måla färdigt bordet o stolarna.....

Tvätta för ovanlighetens skull !!!!!

jag ska hänga tvätten ute idag, tror inte det är risk för regn...

den torkar nog fort oxå i denna blåst..

Tar nog fram snabeldraken och vevar runt lite.... ;)


Men först ska jag Bara................................!!!!!    


Ha en trevlig Lördag på er Alla

Kramizar Lena



Ovido - Quiz & Flashcards