lenasfotoram

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Lena - 14 maj 2010 18:59


Kan inte påstå att det var så jobbig att jobba idag..

3 barn och 4 fröknar, skulle varit flera barn...men så är det alltid....

Dom lekte så bra själv dom, och jag tog hant om köket ;)

Tycker jag är kul...att göra något annat ibland...


Åkte sen hem till lilla Familjen....

Oj va mysig Katten Stella var idag då...men så var han och Knoll själva oxå,

Fick nytt vatten av mig...mat fanns det kvar av....

Inget i lådan heller...Tur för mig ;)

Gosa lite bara, för jag parkera så tokigt så jag måste skynda mig...


Stannade till på Köpis...

DÄR VAR ALLA, OJ VA MYCKET FOLK !!!

Man skulle kunna tro att det var halva priset på allt...


Men jag köpte bara det jag skulle...

Den där sladden.... som jag ska ha mellan datorn och TV:n

Så jag kan kolla på kort på TV:n

MEN

Så var det fel sladd ;(

Åker nog in i morgon och byter, hoppas att jag får det när jag brutit förpackningen

vill även då ha en längre....

Till Dotra en sväng med lite uppiggnings medel i form av Alvedon o Nässpray

Hoppas hon piggnar på sig någon gång....


Nu blir det soffan och TV:n som gäller


Kramizar Lena

Ovido - Quiz & Flashcards