lenasfotoram

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Lena - 3 maj 2010 16:49


Tur att orken kom tillbaka till min kropp, var väldig trött och sliten igår, fattar inte...jo det gör jag visst... :)


Vill idag passa på att säga

GRATTIS

till min Stora syrra som fyller år idag

GRATTIS GRATTIS och många Kramizar..

ska ringa till henne ikväll, hon bor 50 mil uppåt landet...


Idag när jag kom hem från jobbet så börjadet jag kolla in

Bordet och dom 4 små stolarna som jag har kvar sen mina barn var små..

2 stolar kastar jag, eller om jag ska ha blommor på dom, ute alltså.. ?!?!?

 men dom andra 2 och bordet har jag nu målat Svart...


     

Så här såg dom ut först.....


  

Nu ser dom ut så här, om ni undrar så har jag plast på golvet.... !!!!

Blir till att måla en sväng till i morgon.... ;)


Måste bara visa min Clivia igen....


  

Upptäckte att det var 2 blommor i samma "stängel"

På bägge två och i samma kruka är dom... så 4!!!!! blommor blir det ;)


  

Kommer att visa dom flera gånger.....


Ska även ta och sy ut ett par byxor åt våran granne sambons morbror...tror han gått upp i vikt.... haha ;)


Sen har jag oxå en stor stryk hög, undrar om jag tar den med...


men någonstan går väl gränsen vad man kan göra

 på en o samma dag...  ;)


Ha en trevlig Måndags kväll


Kramizar Lena




Ovido - Quiz & Flashcards