lenasfotoram

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Lena - 9 maj 2010 19:12



.......och nu menar jag lilla Thea, hon är då för underbar den tjejen.... ;)


Vilken härlig dag vi fick idag.....sånna gillar jag...

fast jag är helt slut nu...... ;)


Hon blev visst åksjuk när hon åkte hit...

Så det första vi fick göra vara att sanera henne och bilstolen..

Tur jag har tvättmaskin ;)


Ute hela dan, fick åka "belos" med farfar....

hennes pappa går bredvid ifall hon skulle resa sig upp..

 

  

Åkte runt på gången och gräset och plockade upp lite högar farfar krattat ihop..


  

Köpt jord av ÅIF, som dom kom och sålde...Tackar vi för....

säckarna  fick oxå åka med...

Stenarna var bra att hålla i......


  

Fick en banan när jag lagade mat, så hon skulle vara stilla en liten stund, men det var hon inte.....Så jag lära sätta henne på en stol...jag sitter själv på golvet och  knäpper kort...  ;)


  

Gott det var, då blir man så här glad.....


  

Sen kom hennes Faster med en lånad hund...Aika

Den var nog lite "farlig" först tyckte Thea....men hon klappade den lite sen iaf...


  

Gunga var ju roligt oxå.....


Tog en sväng med vagnen i tron att hon skulle sova...!!!!!

NEJ, vill vara vaken....

Hittade lite stora barn hon fick leka med en liten stund...

KUL ;)

Så hon har varit vaken hela dan !!!!!!


Helmysig och skitig var hon så gick vi in och duschade och fick nytvättade kläderna på sig och lite välling innan hemfärd...


  

Gott detta var.....  


Hoppas att hon har det kvar i magen nu när hon ska åka bil hem igen... ;)


Det var min underbara Söndag det....


Nu är det soffan och datorn i knä som gäller resten av kvällen...


Kolla gärna in min andra blogg...

Söndag = Fototriss

lenasfotoram.blogspot.com


Kramizar Lena


Ovido - Quiz & Flashcards