lenasfotoram

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Lena - 16 maj 2010 20:33


Blev en riktigt härlig dag, ute alltså...men själv har jag bara varit inne och inte gjort något vettigt alls, haft främmande då förstås......pratat länge, riktigt trevligt....


så här såg iaf handuken ut som jag fick av syrran, Tack igen


  


Klart jag har ju bakat till jobbet i morgon...oxå ;)


  

Falsk Potatiskaka....


Här kommer ett kort på telefonen som jag köpte på loppisen igår


  

Funderar på att ha den i sovrummet, men nu står den i hallen...

Den fungerar...

En gammal model i nytappning...snygg tycker jag själv... ;)


Ha en fotsatt trevlig Söndag kväll


Kramizar Lena

Av Lena - 16 maj 2010 15:34


Blev inget bloggande igår, hade fullt upp... haha

Solen lyste så fint igår...varmt så man kunde ligga o sola i bara bikinin ;)

NICE ;)


Det hände lite spännande saker här i lilla Årsunda i går,

Veteranmoppar som träffades på Strandbaden, sen åkte dom alla runt storsjön tillsammans....


  

Blev kort bara på en moppe, dom stog så nära varandra så det var svårt att fota...tog på denna för sambon hade en sån när han var yngre ;)

Det var ju bagagelucke loppis oxå, jag köpte en telefon !!! Bilder kommer senare ;)


Tog även lite bilder på våran underbara strand...


  

Står bakom restaurangen och fotar..först åt Vänster....


  

Sen rakt fram på den långa bryggan....


Sen år höger....................


    

För er som inte vet så är stranden 2 km lång och är Gästriklands "riviera"


  

Blev Kaffe och Bullar ute i solen, mycket härligt.... ;)


  

Svärmors Hugo kom och hälsade på en stund, men ville inte kolla på mig utan bara på sin matte !!!!!


Sen blev det lite festligheter på kvällen, Strandbaden och lite Vin och dans...och en massa prat...jätte mycket folk var det där...jätte kul...


Söndag !!!

 

Pigg som vanligt dan efter......

Fick ovaäntat besök av min syrra med man... sååå trevligt....

Fick en pressent oxå, en handuk som bara är MIN för det strå LENA på den.....

Tack syrran ;)


Men nu tittar solen fram, härligt då passar jag på att gå ut i stället för att sitta här..


Gå gärna in på min andra blogg...


Lenasfotoram.blogspot.com


Söndag = Fototriss, nytt tema denna vecka - STARK


Visst ja...................Baka ska jag oxå göra sen !!!

Fika på jobbet i morgon... veckans höjdpunkt ;)


Skön Söndag på er alla ;)


Kramizar Lena


Ovido - Quiz & Flashcards