lenasfotoram

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Lena - 13 maj 2010 18:45


Hade idag bestämt att fixa lite i trädgården....

Som förövrigt är ganska stor, iaf enligt mig...


"Skogen" bakom huset tog jag bara "lite på ytan"

är ju Barr där till den förbannelsen och kottar..... !!!!!!

Ser då fint ut där nu, och släpkärran är nu full med barr istället...


Gräsmattan är ju redan fixad....

Men mitt lilla lilla blomsterland fick lite ny jord och blev rensad från vissna blad

så det blev riktigt fint nu...

Kommer bilder sen när det blommar, om det gör det !!!


Det som är roligast är att ta bort allt barr från våran sten mur...

Fast jag blev inte klar, regnet kom och förstörde det hela..


  

Får fortsätta i helgen....  ;)


Härligt med en ledig dag mitt i veckan.... Jobbar i morgon igen....

Sen får även jag helg


Kramizar Alla

Lena




Ovido - Quiz & Flashcards