lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 3 januari 2011

Fan va skönt !!!

Av Lena - 3 januari 2011 08:54


Att vara ledig en hel vecka till !!!!

och

så är jag själv oxå.....

Då händer det mycket.... Haha

Tomtar ska ner i kartongerna igen, såååå skönt

fast jag har inte så många ;)


  

Nu så behöver han inte stå på toan nå mera ;)


Sen ska jag nog ta och kolla i lite lådor och skåp...

tror det behöver fixas där med

ni skulle se hur det ser ut i skafferiet ??

Nä, det vill ni inte alls !!!!

Har ett stort som man kan gå in i

snacka om att det kan bli stökigt där ;(

Fixar det idag jag !!


Ska det hända något så är det väl bra att jag sätter fart....

Vi hörs !!!!

Haha jag som tänkte ta semester från bloggen....blev tydligen inte så !!!!

Ja, ja lite avkopplande är det nog ;))))



  




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards