lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 4 januari 2011

Tisdag till ända !!

Av Lena - 4 januari 2011 20:24


Tänk vad dagarna går fort när man är ledig...

Hinner inte så mycket som man tror !!!

Som jag skrev i morse var jag till IKEA och handlade även i Sandviken

och jag fick det jag skulle....

Sen köpte jag med mig kinamat hem, smarrigt !!!!

Hamnade i soffan en stund oxå !!! :)


Nu är iaf tomtarna m.m i sina fin lådor och i en garderob...

Blev så bra så........


  

Har bra stora garderober....längst in står dom där dom alltid har stått..

men ny i plastlådor istället för pappkartonger....

Nöjd.... !!!

Tror jag ska fixa lite flera sånna, håller bättre än mina pappkartoner !!

Men som sagt, det får nog bli en annan gång....

Haha....

Har man inget att göra så,

 men jag tycker det ska vara fint och lätt att hitta även i garderoberna !!!


Sen ringde sonen och undrade om lilla Thea fick komma en stund...

han skulle till en kompis och sen kolla på ny bil

 - behöver ju en större -

 Haha !!!


Klart hon fick  :)))

så hon och jag var ute och gick i mörkret, hon fick låna en ficklampa så det var kul, gick och hälsade på en kompis...... !!


Fick mat när vi kom hem och då var hennes pappa redan hemma.... ;))

Nu så blev hon sitt vanliga jag igen då...

och inte den där... !!!!

trotsiga 2-åringen som hon börjar att bli ibland.... ;)))

Så då fick vi lite kramar och lite mys igen då ;)


  

Inte lätt att få en bild, när hon bara vill springa runt runt !!!

Tror hon somnade i bilen hem jag.... !!!

Men hon kommer ju tillbaka i morgon igen ;))


  





 
 
Ingen bild

Barbro

4 januari 2011 21:20

Ja vem kan säja nej till att träffa de små. Jag har haft min lille 6-åring i två dagar, sovit där ibland lite lättare där han har allt. Så lite trött blir man för det ska lekas hela tiden nu är det affär för hela slanten, oj vad jag får handla och dyr är han som satan men vi kör med papperspengar o riktig kassa apparat med kvitto rullar.(inget svart där inte).Imorgon till väninna på Lutfiskmiddag. Gott tycker jag. PS. Svinalängorna var jätte bra. Nu snöar det igen här men mysigt tycker jag. Ha det gott....Jag blandar o ger som du hör med barnbarn o eget nöje, tycker det ska vara så...Kram.

Lena

4 januari 2011 22:59

Så sant, bra blandning....snart får jag blanda in jobbet jag med, hur jag nu ska hinna det vet jag inte...ha det trevlig med din vännina i morgon.... Kram ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards