lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 5 januari 2011

Kalas 1 är avklarat !!

Av Lena - 5 januari 2011 21:32


Det var första kalaset för i år avklarat men om 14 dagar är det kalas igen men

då ska jag få gå på 2 års kalas..... hi..hi


Blev en lugn födelsedag eftersom det bara var dotera och jag hemma

men vi fick sällskap till maten....

som naturligtvis kom för att äta tårta med ;)


Tänk att jag är så snäller att hon får ha kalaset här hemma

men ni tror väl inte jag gör ALLT !!!!  ;))

  

Här ser ni att hon får då göra tårtan själv...... ;)


Och så fick hon !!!


  

Skotta trappen med................. !!!


Ja, ja....lite får hon väl offra ;))


Men ICA stod för kakorna...


  

Det Tackar jag för !!!   ;)))


Och så naturligtvis så kom hon till sin Fasters födelsedag...  ;)

Och hennes Pappa och Mamma var ju oxå med ;)))


  

Tyckte iaf om ICA:s kakor....  ;))

full fart var det då på henne,

blev bästis med Sandras kompis som kom hit.. ;))


Ha en fortsatt trevlig kväll    ;)



  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards