lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 6 januari 2011

Då blev det min tur då !!

Av Lena - 6 januari 2011 10:55


Förskylningen alltså ??!!?!?  ;/

 

Den har funnits här i huset länge nu, i form av en sambo !!

och

nu så känner jag att den är på väg att

komma in i min kropp oxå...  :(

Snuvig och hostar som bara den....

Inte kul

Så det blir soffan i dag då !!!!


Haha, hade inte tänkt göra något annat idag heller för den delen ;)

Fick lite filmer av dotera igår, kan ju ta och kolla på någon av dom :)

 

Måste fortsätta sticka på pippi tröjan oxå, den ska ju vara klar tills den 19/1

Så det är nog bara att sticka på det...

Fast jag tar det lugnt, annars tar axlarna strykt !!  ;(((


  


Det var min Trettondagen det !!!

Undrar vad ni andra tänker göra???


  



 
 
annica J

annica J

6 januari 2011 11:55

Attans då att den hemska förkylningen hittade till dig oxå :(
Krya på dig snabbt nu!!!!

http://annicasdjurliv.bloggplatsen.se

Lena

6 januari 2011 12:37

Tack, jag trodde jag skulle klara mig, men jag blir sällan sjuk, får bara gå och "dra" på denna förkylning länge....så trökigt, hellre sjuk och det gör över fort...!!!!

 
Ingen bild

Storasyster Yster

6 januari 2011 16:20

vi gör absolut ingenting förutom äter det har varit en riktig slappardag. Krya på dig! Kram

Lena

6 januari 2011 17:36

Tack ska du ha, ja äter o äter det är det väl ända vi gör oxå....Får ändra på det nästa vecka när man börjar jobba igen..Kram !!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards