lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 8 januari 2011

Fixa lite innan Flytten !!!

Av Lena - 8 januari 2011 09:18


Nu var det inte jag igen då !!!

Utan en släkting till oss, som ska flytta till hemmet...

Så vi ska dit idag, sambon och jag...

Fixa lite med lampor, sätta upp gardiner m.m

ska bli lite mysigt tycker jag.....

Tror han kommer att få det bra där.... :)

Tar fika med oss !!!      


Sen på e.m kommer kanske en liten tjej och hälsar på

så lite mys igen då.....


  

  


Nu börjar det blir lite för några dagar kvar tills man börjar jobba igen då   :(

bäst att ta tillvara på de två dagarna

Sen så är det långt till nästa långledighet...  !!!  ;/



Men ska även bli skönt att komma in i rutinerna igen

Tror jag ialla fall....  

 

Passar även på att Grattulera Viktoria som fyller år idag !!

Grattis och ha en bra dag !!!


Ha en trevlig Lördag !!!



  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards