lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 8 januari 2011

Varför är det så gott.....

Av Lena - 8 januari 2011 13:01


.....med kaffe när man har det i en termos !!??


  

Kan man ju fundera på........


Nu är vi klar med det vi skulle, lampor och gardiner på plats...

Haha !!!

Nu är det bara resten kvar då !!!?

Men det tar vi en annan dag.... ;)


Nu så ska jag ta och testa mitt nya strykjärn !!!


  

Undrar om det blir roligar att stryka nu då ???

Blir iaf lättare ;))


  




 
 
Ingen bild

Kusin Barbro

8 januari 2011 13:19

Jag är nog konstig,MEN jag tycker det är kul att stryka, frågar alltid när jag kommer till pojkarna om det finns stryktvätt, och det finns det kan jag lova då blir de o jag glada.Men bra strykjärn måste det vara med mycket ånga. God lycka med ditt nya.

Lena

8 januari 2011 17:49

Haha du är lika tokig som syrran då, som tycker det är roligt, men det gick iaf bättre och klart det är mycket ånga !!

 
Ingen bild

Storasyster Yster

8 januari 2011 13:40

Tjenare!
Det ÄR roligare att stryka med ett nytt järn. Jag tycker att det är roligt ändå. Jag fick ett nytt järn av Håkan och Viktoria och du ska veta att det går bra! Kram

Lena

8 januari 2011 17:44

Nja, roligt vet jag itne med det gick då skjuton så mycket bättre iaf.... Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards