lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 13 januari 2011

Ska det behöva var så här...??

Av Lena - 13 januari 2011 16:39


...Totalt orkelslös !!!!???


Fan, nu svär jag också......

har ju varit ledig i två veckor från jobbet.....

men tro inte att man är pigg för det...??


Fattar inte varför det ska vara så här ???

Är det den mörka årstiden som gör det eller????

Men jag gillar ändå när det är mörk man kan ha lampor på i fönstren m.m


Så fruktansvärt ont i huvudet hela dagarna !!

Inte går det över med Alvedon heller :(

Kaffe hjälper inte heller !!!???


Slutade tidig idag eftersom jag började tidigt....

Men så fort som jag gick hem idag har jag väl aldrig gått förut !!!

slängde mig i soffan, brukar bli en timme....  ;/

Inte fasen försvann huvudvärken heller :(((

Blir snart lite smått tokigare än vad jag är..................  :(((


Det som är så bra att sluta tidigt,

så hinner man tvätta, städa och handla till helgen då,

 men inte idag då !!

jag har iaf kommit igång lite få se hur jag orkar........

Blev lite gnällig nu eller hur ???

Lovar att jag ska vara mera positiv i morgon !! ;)

 

Tröttsamt att vara trött !!!??

  



  


 
 
annica J

annica J

13 januari 2011 17:07

Förstår dig, jobbigt att inte orka något. Kan ha med ljuset att göra.

Hade oxå en envis huvudvärk men när jag letade på glasögonen försvann huvudvärken. Du kanske behöver sånna????

http://annicasdjurliv.bloggplatsen.se

Lena

13 januari 2011 19:15

Ja, jag har faktiskt funderat på det, har ju glasögon när jag kollar på tv, men jag behöver nog ha för jämmnan tror jag... ;)

 
Maria H

Maria H

13 januari 2011 17:10

Det är bara "långttillsommarentrötthet" Jag har samma...inte ont i huvudet dock...men trött
Det blir ljusare snart ;o)

http://mariahedq.cybersite.nu

Lena

13 januari 2011 19:15

Men nu gillar jag ju vintern, men det kan ju ha med mörkret att göra.... ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards