lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 13 januari 2011

Groda !!

Av Lena - 13 januari 2011 19:16


Ja, en sån kom hem till mig !!


Nej då, jag hittade ingen sådan när jag städade !!!

Jo, då jag tog mig i kragen och gjorde det, tvättar oxå....


Vill ni se grodan ?????


Klart ni vill ;)


  

Nästan så huvudvärken gick över !!

Nä...så enkelt var det ju inte då   ;(

 men smarigt var det iaf...   ;)))

Tack Sambon !!


  



 
 
Ingen bild

Storasyster Yster

14 januari 2011 06:32

Shit, nu blev jag påmind om detta gissel! Jag älskar semlor! Måste jag göra sådana nu? Japp det måste jag. Fy på dig sambon! Kramar!!!

Lena

14 januari 2011 12:53

Haha, visst är det gott !!! ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards