lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 25 januari 2011

Tisdag !!

Av Lena - 25 januari 2011 20:38


Fasiken vad jag är trötter nu.....  ;(

Är lite smått frysen med !!!!!

varit och hälsa på min pappa och köpte med mig lite mat....

han blev så glad så...

Ingen feber idag, och såg pigg ut iaf !!

Han fick utgångsförbud..

Ja, inte av mig då utan av sin särbo !!!!

haha.....

Dom skulle åkt till Åland i morgon, men nu åker särbon med en kompis istället

han hade nog villja åka, det lät ju så !!!

Men det går ju flera båtar !! ;)


Sen blev det prat om hans 90-års dag i sommar !! ;)

Han tyckte min idé var bra... ;)

Låter bra det, bara att fixa det sen då !!! ;)


Tidigt i säng i kväll igen då.......... !!!


  



 
 
Ingen bild

Barbro

25 januari 2011 21:13

Ska stänga av dator nu för en vecka, men man har ju ett visst beroende på gott o ont. Vi hittade en resa igår o åker imorgon tidigt. Kanarieöarna en vecka, jag har aldrig varit där tidigare.Ska bli så skönt med miljöombyte. Skönt att din pappa är så vital att han vill ut o resa. Må väl.

Lena

26 januari 2011 12:50

Låter härligt det..... Skulle jag vilja göra med...Hoppas man är lika pigg som pappa när man blir så gammal ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards