lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 26 januari 2011

Trötter !!

Av Lena - 26 januari 2011 17:06


Hur kan man vara såååå jäkla trött !!


Så idag blir det faktiskt ingenting vettigt alls på denna blogg !!!!  ;/


En middags lur tog jag iaf när jag kom hem....

NICE !!


Ska nu försöka ta mig till ICA !!

Mycket kläder, såååå kallt ju ;(


Blir nog en tidigt kväller i kväll igen...

sen är det bara en dag kvar för mig att jobba !!


Ledig på fredag då ska sambon, dottra och jag till Stockholm

hoppas att jag inte är så trötter då rå !!!


Äsch här kan man ju inte sitta, trevlig kväll på er alla !!


  

 
 
Lena

Lena

26 januari 2011 22:21

en powernap är aldrig fel :)
Kan själv ta en sån ibland... så skönt.

http://lenahaga.blogg.se

Lena

27 januari 2011 15:33

Visst är det.... Nice ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards