lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 27 januari 2011

Jag har helg !!!

Av Lena - 27 januari 2011 18:05


Det ni ;)


Jag har tagit semster i morgon, Nice ;)

 

Ska åka ända bort till Stockholm....

Dotera och Sambon ska oxå med....

Fikat och färdgodiset är inhandlat !!!  ;)


Undrar ni var jag ska ???

Nästan så jag gör samma sak...!!!

MC mässa !!!


VA...... ???

Jo, ni hörde rätt...

 Jag på en Mc mässa som knappt gillar dom i garaget !!!!

Men dom kan iof vara snygga att titta på ;)

Men kul att göra något annat och så är ju kameran med...


Nu så kom hämt maten hem...

Inte pizza då ;)

 

  

 

 




 
 
annica j

annica j

27 januari 2011 18:25

Hoppas ni får det trevligt :)

http://annicasdjurliv.bloggplatsen.se

Lena

27 januari 2011 18:53

Tack !! ;)

 
Lena

Lena

27 januari 2011 19:00

Ha en underbar dag i morgon!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

Lena

27 januari 2011 19:50

Tack Lena....Ska jag ha ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards