lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 30 januari 2011

Vilodagen !!

Av Lena - 30 januari 2011 14:53


Tänk va smart man va förr....

som bara vilade på Söndagar.... gjorde ingenting !!

Tror jag ska införa samma "regel" igen !!!


Igår så tog jag kameran med mig på promenad...

Solen lyste så fin och med va det blåste !!

Inte kul, frös sen hela eftermiddagen när jag kom hem !!


  


Var till Wallis.... igen då !!!!

Var ju ett tag sen nu, före jul.....

Men jag undrar bara var

ALLA Årsunda bor tagigt vägen... ???

men vi som var där tror jag nog hade kul iaf, jag hade det....

Många satt kvar och pratatde...eller många o många !!

dom som var där då...långt efter det tagig slut !!


Så idag så tar jag den där vilodagen....

Pigg idag fast jag glömde dricka vatten igår ??

undrar hur det gick till.....  ??

Blev några vin glas då, som några följde med spänning på f.b

eller inte, glas alltså... he..he.. !!!!

 Så nu så är det en månad till nästa gång....!!!   ;)

Mohahaha ;)



Idag igen

gjorde jag mat från ett av recepten som jag sparade på,

 jätte gott var det

så jag gör nog detta flera gånger !!


  

Kyckling, potatis och grönsaker i ungen....

gott fast det var lite suddig !!!

Mohahaha ;)


Nä, ska nog snart

kliva upp ur soffan och stryka lite tvätt !!

Tror jag.........................!!!



Trevlig Söndag !!



  





 
 
Ingen bild

Dottern

30 januari 2011 22:16

TAGIT och GLÖMDE :)
Alltså INTE tagigt och glömmde

:P kramizar <3

Lena

31 januari 2011 18:03

Ja, ja...... !! ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards