lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 17 april 2010

Ändrade planer.....

Av Lena - 17 april 2010 19:39



.....kan man säga att det blev, skulle ha börjat vårstäda...

med fönsterputsning och gardinuppsättningar, men det blev inte så ;)


Sambon ville åka till Gysinge !!!!??


Jaha?!?!?


Jo, där finns ett Centrum för Bygghandel...

Men, så intressant det var, va grejer dom hade...

Typ, Reservdelar till dit hus, begagnat eller nytillverkat i gammal stil..


  

I detta hus var vi, här har dom målat huset i olika färger...

Mycket tips man fick därinne, i det gammla huset som låg bredvid detta hus..


Sambon köpte en bok !! eller häfte om Kalk...

ska kalka om grannens/morbrors hus...


Sen åkte vi till broarna, som jag hade tänkt förut med inte kommit till skott med

Vatten, vatten  o vatten

Faktiskt riktigt fint.....fast vädret inte var det...


Blev kvar i flera timmar, tog en välbehövlig fika oxå....  ;)


Bilder kan du titta in på Min fotoblogg


Lenasfotoram.blogspot.com


Så här ser det ut utanför mitt fönster just nu


  


Fortsatt trevlig Kväll


Kramizar Lena

 






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards