lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 10 maj 2010

Vilken info ;(

Av Lena - 10 maj 2010 21:23


Doktorer säger jag bara..... !!!!!


Har gått på underskökning hos en doktor i flera år, men det

har aldrig varit samma...


Nu blir jag lite kryptisk för jag tänkte inte tala om vad jag har för fel

Måste bara få skriva av mig lite ;)


Men jag har då trott i alla år att jag har det felet som han sa från början...

kommer inte i håg hur många år det är !!!

OCH

I DAG

Fick jag reda på var det heter ?!?!?!?

DET var då INTE det jag trodde...


Men hallå.....

Har jag bara trott något i flera år eller så har jag inte fattat....

eller så har dom inte förklarat ordentligt, fören idag då

Fattar ingenting.....


Kroniskt är det iaf.... En ovanlig hudsjukdom.....

så står det på nätet jag har googlat...


Men som tur är så är jag inge sämre nu än när dom upptäckte det för ett antal år sen....så det är väl ett gott tecken om något...


Varför kan inte doktorer prata ur skägget eller VARA SVENSK !!!!

Det var inte hon idag heller, så jag fatta inte allt och inte hon mig.....

Därför har jag gogglat ;)


Tillbaka om 2 år....hoppas att dom lärt sig svenska tills dess då !??!

Jag fick iaf något att tänka på....


Kramizar Lena






 
 
Ingen bild

Storasyster Yster

13 maj 2010 16:48

foto på bilen?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards