lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 12 maj 2010

Min Dag igen

Av Lena - 12 maj 2010 20:40


Jaha, då var man ett år äldre då.....  ;)

Men det känns inte någon skillnad från igår...inte än iaf ;)


Kollade på min Clivia i morse.... Nu ser den ut så här:


   


     


Alla gillade min smörgås tårta, faktiskt så var den riktigt god...har själv tagit många bitar, är kvar till fikat i morgon med.... GOTT   ;)


Thea kom med ett eget litet paket till sin Farmor..... ;) 

 Små söta strumpor fick jag av henne....     Tack Thea ;)


  

I dag var vi lika fina då, hon hade Helo Kitty på magen och jag på fötterna..


  

Oj, Kitty syns ju inte, har ju haklapp på sig... ;)


Dotra har fattat detta med svarta saker som inredning

Kanske för att hon har så själv eller????

Så denna snygga flaska fick jag av henne...


  

Passar ju utmärk hos mig ;) Tack Dotra min   


Sonen och hans hustru fick jag oxå paket av...

Shower Gel och Body lotion står i en fin trä grej ;)


    

Det Tackar jag för  ;)


Nu ska jag ta lite Dooley´s som jag fick av Sambon... Tackar ;)


Kramizar Lena







 
 
Lena

Lena

12 maj 2010 21:05

Nu blev jag riktigt avis på dina nya strumpor!!!

Ha en fortsatt skön kväll!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Maria H

Maria H

13 maj 2010 10:09

Grattis i efterskott!

Måste bara kommentera...blommar allas clivior samtidigt? Jag har en bredvid mig nu som ser ut precis som din..Nån sa mig dessutom att de blommar för att de fått för lite vatten..verkar vara en blomma för mig det :o))

//Maria Hedqvist

http://kicken-08.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards