lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 29 maj 2010

Sova skönt.....

Av Lena - 29 maj 2010 22:02



....... kommer jag nog att göra inatt, efter en dag med lilla gobiten,

som sover sen länge...Utan Att Kasta Nappen I Golvet Leken.... ;)


 Vi har haft en underbar dag idag trost regnet, var ute flera korta svängar...


Här har vi hämtat lite rabarber, som hon tyckte var surt, synd man inte han knäppa kort då...men det åkte ut fort iaf.... HAHA

Men rabarberpaj gillade hon ;)


  

Hon tyckte nog det var konstigt med huvan, såg lite förvånad ut när det regnade på huvudet... för det låter ju lite konstigt då... ;)


  

Inte lätt att fånga henne på bild, så det blir när vi äter...sitter iaf stilla liten stund då... Här är maten viktigare än att kolla på mig.... 


Ha en fortsatt trevlig Lördagkväll


Kramizar Farmor Lena

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards