lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 31 maj 2010

Nu får det vara nog......

Av Lena - 31 maj 2010 20:15


......på vadå undrar ni säkert :)


Jo, jag satt på mig min bikini när jag kom hem, var ju så varm o skönt


DET SKULLE JAG INTE HA GJORT

 

Antingen så har den krymp eller så har jag växt.... !!!!!!

och jag anar det sista,

FÖR JAG SÅ UT SOM EN FLODHÄST

 


Det var inte vackert kan jag säga

Det dallrar överallt, låren, magen..ja allt....

Gungar jag på kroppen så tar det minst en kvart innan det stannar....dallret alltså

Inte kul :(


GRÅTER INBORDS NU  :(

Men jag får ju skylla mig själv, felet är ju mitt bara mitt

OCH

Det är ju det som är det jävliga

Ingen att skylla på  :/

 

Så det blir till att börja träna

och

äta mindre med mat

inga kakor o godis....


Så nu har jag gjort mitt första men inte sista pass på en timme..

fortsättning följer i detta ämne...


Kramizar "Flodhästen" Lena











   

 
 
Ingen bild

Storasyster Yster

1 juni 2010 05:12

Skittråkigt, jag förstår precis hur du känner!!!!! kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards