lenasfotoram

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Lena - 3 mars 2010 19:49


Det är alltid kul när man får oväntat besök, särskilt om det gäller någon av barnen....och i detta fall så kom "lilla" dottern hem.....Hon skulle tvätta, svårt att få tvättider hemma hos sig....men här är det ju nästan alltid ledigt....


Nu har hon somnat på soffan.....    Väldigt mysigt..... <3


I morgon börjar jag tidigt, och det betyder att jag slutar tidigt..... ;)

Så då ska vi... dotra o jag åka till Kungsberget..... Tänkte åka kvällsåk, men så såg jag att dom har öppet hela dan och kvällen, inte stängt därimellen, det är ju sportlov......så då åker vi så fort jag har slutat.... får vi var där lite längre, matsäcken blir med då, brukar vi inte ha när det bara är kvällsåk.

Men är vi där många timmar så måste man ju äta lite gott oxå...

O´boy o mackor..... jammmi   ;)


  

Bild från förra året .....  ;)


Ska nu väck dotra så hon kan lägga i en ny tvätt.....


He en trevlig kväll....


Kramizar Lena

Ovido - Quiz & Flashcards