lenasfotoram

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Lena - 19 mars 2010 20:05

  

Vad mycker man hinner när man slutar tidigt och är skapligt pigg....  ;)


Tog först en liten stöd vila när jag kom hem, har börjat tidig två dagar och det känns, och det var skönt kan jag lova....  ;)


Började baka bullar.....


     

Medans degen jäste så städade jag och stoppade in tvätt i maskinen, tur man är tjej så man kan göra flera saker samtidigt....

  


När Bullarna var klara att jäsa igen så skyndade jag mig till ICA och handlade..


  

Goda som vanligt.....    


Sen har jag gjort en pasta sallad med en massa gosaker i ....som dotra och jag ska ha med oss till Kungsberget i morgon, ska vara där tidigt... ska bli fint enligt yr.no.


  

Lite mera matigt, för dotra ska ju jobba sen...så hon hinner kanske inte göra något att äta innan, vi har ju även med oss varm o´boy o mackor det är ju ett måste.....för vi blir ju kvar ett tag   för solen ska ju skina på oss i morgon....


Ska bli så roligt jag älskar verkligen att åka

slalom.. och det är ju   en meter djup snö kvar i backarna   

 så det smälter ju inte än på ett tag.....


Smuttar på ett glas vin, och önska alla en trevlig helg


Kramizar Lena




Ovido - Quiz & Flashcards