lenasfotoram

Alla inlägg den 30 mars 2010

Av Lena - 30 mars 2010 19:57


Börjar man måla så kan det var svårt att sluta....!!!!


Kan blir flera saker som råkar hänga med

som i detta fall.....  ;)


När jag målat mina "flaskor" svarta så funderade jag vad jag ska ha på andra sidan av spiselhyllan....


Jag har att vitt fat som jag brukar ha ett ljus på, det är nu svart !!!..

Tyvärr ingen bild...glömde knäppa.....

 Knäpper den när jag får till den sidan av spisen som jag nyss skrev om...


Har en liten väska i något hårt material ???? som prydnad..

 Köpte den på loppis för 5 Kr...


Hoooops, den blev oxå svart.... Oj så det kan bli.... ;)


  

Så söt och jätte liten.... !!!


Försöker göra lite Påskigt oxå....


  

Ha, den vasen är ju vit !!!!!! Kan bli Svart den med..!!!!!  Haha...

(Roligt när man enkelt kan förändra med lite färg, särskilt när man köpt det billig...)


....Nu så är det Svart ute med...


Kramizar Lena



Ovido - Quiz & Flashcards