lenasfotoram

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Lena - 7 mars 2010 16:15


Lilla Tösen sov i 12½ timme!!!!!........Halv nio hör jag henne "prata" i sin säng så jag smyger dit och står och kollar lite på henne, hon kryper runt i sängen och kollar runt omkring sig, pillar på täcket..Nalle Puh bilder att titta och peta på..

Hon undrar nog var hon är ???

Jag äter upp min frukost i lugn o ro medan hon kollar och pillar på täcket.. så hämtar jag henne, hon blir såååå glad...


Leker medans jag gör havregrynsgröt åt henne som hon gillar, oj va hon äter...mums

Leker en stund sen går vi ute och går som vi gjorde i går em.


  

Här har hon satt sig ner och lutar sig mot en snödriva.... vill inte gå nå mera...så vi går in och äter en banan....


  

Måste ju kolla hur det går på Vasaloppet... i några sekunder, hon är ju inte stilla så länge.... ;)


  

Hon har upptäckt att det finns en lång trappa att klättra upp i och fort går det.....


Grind är ett måste!!!!!!!


  


På fredag kommer sötnosen igen....så jag hoppas veckan går fort...


Kramizar Lena


Ovido - Quiz & Flashcards