lenasfotoram

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Lena - 10 mars 2010 20:19


Men va det töar, ska inte gå så här fort.....det blir ju så geggigt och kladdigt och blött...hoppas att det blir lite minus i natt...


Jobb + liten föreläsning idag så det blev en längre dag än vanligt.............


Piggare idag, tråkigt när man inte mår nå bra...tur att det är så sällan det händer och att det inte varar så länge....;)


Gjorde apelsin juice när jag kom hem, väldigt gott och uppigande..


  


Dotra kom hem en sväng, blev lite avis på henne....hon har varit i Kungsberget och åkt bräda med en kompis idag, hon ska även åka dit i morgon på dan..och med mig på kvällen.... Jag får några tim i backen iaf     så härligt att åka kvällsåk...man blir så härligt trött..och sover så bra sen..


Nä nu ska jag kolla lita på TV:n


Kramizar Lena  


  

Av Lena - 10 mars 2010 14:56


Min Arbetskamrats man Stefan Söderblom...är med i en Komikertävling


För att ha chansen att vinna denna tävling behöver han era röster!


Ni SMS:ar "OAG STEFA" till 72500
Mer info och film: http://openingact.se/event/rawgavle/stefan-soderblom
(6 kr/sms).

6 st enkronor är han verkligen värd, även det dubbla = )))))))

 

Tävlingsbidraget ser ni här:


                           Lena

Ovido - Quiz & Flashcards