lenasfotoram

Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Lena - 27 mars 2010 21:12


Visst är dom bra, vi spelade dom igår kväll....man blir så dans sugen.....

 lyssnar på dom nu på spotify....


....kollar även på Körslaget och även lyssnar där lite grann... MEN får dom göra så....Blev fel på slutet...sa fel som hade åkt ut......otroligt dåligt !!!!!!!


Kollar även runt bland andra bloggar, vissa skriver så otroligt roligt...en del har fina kort....andra har inredning som hobby....och då blir jag så sugen att fixa hemma...


Jag håller ju på att renovera jag med, men det är lite uppehåll nu under vintern pga att det inte är läge att vara i tvättsugan nu, hänger ju en massa tvätt där för jämnan...


Så tar mitt skid intresse en massa tid...men den säsongen är ju snart slut tyvärr, men då kommer ju våren och den är ju underbar den med....


Ville egemtligen bara påminna er om att ställa fram klockan en timme innan ni lägger er så slipper ni missa den i morgon bitti... 


Kramizar Lena





Av Lena - 27 mars 2010 17:42


Tycker att Rubriken brukar vara svårats att skriva........ ;)


Var på vinträff med brudarna i går kväll, och vi hade det trevlig som vanligt, riktigt kul faktsikt att träffa dom alla....


Igår var det Drejning och lite lek med lera som gällde...

Ni kan gärna gå in på våran hemsida och titta...

www.123minsida.se/vinringen


Måste bara vista burkarna som jag köpte i veckan...tre st i olika storlekar...


  

Jätte söta med härligt rosa tulpaner och svart lock....


  

Här är mina Vita "flaskor" som ska bli svarta....syns och passar bättre då, eftersom jag har svarta detaljer i vardagsrummet....


Köpte dessa jätte små glas falskorna hos Inger F... i går kväll...


  

Har dom på hyllan i köksfönstret, än så länge...


Städade i dag, pga att någon här hemma stökar till så väldigt, fattar inte vem det är.... Kan ju iof vara jag... !!!!


Kolla vad jag hittade när jag råkade böja mej ner under soffan...


  

En julgranskula, jag lät den faktidkt få ligga kvar tills jag har lust med "vår städningen"    ;)


Idag regnar det hos oss, inte så väldigt mysigt... 

Så grannen skulle på fest och ville ha chaufför så..det är min uppgift nu, har skjutsat dom till förfesten...sen hör dom av sig om jag ska ta dom till den riktiga festen...


Kramizar och Trevlig kväll

Lena

 



  

Ovido - Quiz & Flashcards