lenasfotoram

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Lena - 18 mars 2010 17:54

 

Blev lite ändrade planer för kvällen...

 

Massage på em...lite mysigt bara, trodde jag.....skulle ju åka skidor nu i kväll..


 Men jag hade ju en så hård rygg, var hur spänd i ryggen/nacken som helst....

Han frågade...Har du nå ont i huvudet?

nja...det har jag ju....


 Kan jag tänka mig att du har...blev svaret...!!!

 

Jaja, blev iaf knådad och det var såååååå härligt men va det knakade när han la allt tillrätta på mig.....tillbaka om en månad...

 

Jag bestämde mig på hemvägen att jag skippar

 skidorna ikväll :( fick en huvudvärk som inte var att leka med, och är helt mörbulltad....

 

Så det blev en vanlig kväll i soffan då !!!  :(

(Något besviken, mår ju så jäkla bra i backen...kommer igen till helgen)

 

Kramizar Lena


Ovido - Quiz & Flashcards