lenasfotoram

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Lena - 9 mars 2010 19:52


....en sån dag har jag idag....varit ovanligt trötter idag...skulle vilja dra täcket över huvudet och bara sova..... sova..... sova    och vakna av att ha en otrolig inspiration.....och att försöka var HÄR o NU......

mina tankar är ju inte på samma ställe som kroppen är......

 måste jag träna på...  ;)


Jag vill så mycket.....vara med Thea, åka skidor med Dotra, hälsa på sonen oftare, och min pappa....Träna, gå ner i vikt......Bara vara Glad !!!!


 MEN JAG ORKAR INTE .......   

 

Tråkigt detta lät då....men det är ju jag känner mig.................


LITE POSITIVT NU DÅ ;)


Sova snart så blir det en ny dag...och jag mår säkert bättre i morgon... =)


Längtar iaf till Torsdag kväll, dotra har bytt skift på jobbet så hon är ledig....så vi kan åka till Kungsberget..  NICE

Sen på Fredag kommer Lillhjärtat  igen då och ska sova kvar igen....

bjuder hennes föräldrar på mat på Lördag  ;)


Kramizar Lena




Ovido - Quiz & Flashcards