lenasfotoram

Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Lena - 31 mars 2010 19:39


.....eller kanske man kan säga att dom knäppte innuti mig....

På två saker bara...


Kan väll bara säga att dom blir då ordentligt tillplattade....

tur dom är så formbara o mjuka mina två !!!! ;) 

 Inte är det skönt heller......  ;)


Sen passade jag på att stanna till i Valbo hos lilltjejen....

Hon blev så glad att se farmor !!!

Stannade bara en liten stund med kläderna jag köpt på loppis till henne...

Fick iaf några pussar o kramar...fick o fick ...jag tog.!!!!  ;) ;) ;)


Men hon protesterade inte...Jag fick ju några pussar tillbaka iaf....Goshjärtat mitt...


Tänkte handla lite mat till Påsk...men VAD FÖR NÅT?!?!?!

....Så det blev ingenting...


Jo, just En Ny ÄggKokare....  ;)


...Och lite till en jobbarkompis som jag fick en Cross Trainer av...

Talar jag om sen vad hon fick, ifall hon läser här....


Nä nu är det TV:n som gäller och lite stickning.....


Kramizar Lena

Ovido - Quiz & Flashcards