lenasfotoram

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Lena - 17 mars 2010 20:26


Grymt kul det är att sticka, iaf när det inte är så stort.... Ska bli en tröja till min lilla tjej....  här kommer en liten tjuvtitt....



Fortsätta sticka lite nu då och kolla lite på TV:n


Kramizar Lena

  

Av Lena - 17 mars 2010 16:21


Blev inge blogga igår, hade så otroligt ont i magen, tror det var magkatarren som spökade, tur jag hade köpt mig en ny vetevärmare...så den värmde min mage  hela kvällen och natten, var lite bättre i morse....Inge kul alls.... :(


Blev bättre under dagen.....Så jag tog en promenad när jag gick hem från jobbet ...i ett skoterspår så jag blev alldeles svettig....men skönt, solen skiner och det är nog bara några minus grader.....


Lite avis på dotra igen då, hon var till Kungsberget och åkt idag och ska även dit i morgon....Men på kvällen åker hon med mig igen....sen åker vi ju upp på Lördag och Söndag....ska blir så grymt skönt o härligt.... Hoppas att lilla solen tittar fram då med...


I morgon ska jag till "min" massör igen då, se om det blir nå bättre i min arm...men skönt ska det bli iaf...........


Ska göra lite nytta nu innan jag lutar ikull mig i soffan igen...


Ha det gött.....


Kramizar Lena



Ovido - Quiz & Flashcards