lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 25 mars 2010

Till Stora Staden.....

Av Lena - 25 mars 2010 19:23


Inte så ofta som jag åker in till stora Staden Sandviken.... ;)


Men idag hände det ;)  


Handlade bara det jag skulle och 2 läckra flask/vaser !?!?! kommer bild senare, för jag tänker försöka måla dom svarta tror jag...


 var iaf första tanken.....


ska ha dom på hyllan ovanför "öppna" spisen...


 Man kan hitta mycker roligt på ÖB... som inte är så dyrt... Bra det tycker jag, som vill ändra om lite då o då.... ;)


Har inte hittad något snyggt att ha på spis hyllan, tänkte ha lite vita saker där men så är ju muren vit och då ser man ju dom inte så bra, så det blir svarta saker, passar bättre eftersom allt annat går i svart...eller...nja, ska fundera lite till faktiskt.....


Var till min kära pappa och tog en fika och visade kort på lilla Thea och från Sälen...han är väldigt intreserad, av datorer...så jag visade lite där med... ;)


I morgon är det äntligen Fredag igen och vinträff med tejejerna...


Vi ska träffas och leka med lera... Jag vet precis vad jag ska göra...det får ni veta senare och det kommer säkert bilder...

 

Kramizar Lena

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards