lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 27 mars 2010

Lite av varje... ;)

Av Lena - 27 mars 2010 17:42


Tycker att Rubriken brukar vara svårats att skriva........ ;)


Var på vinträff med brudarna i går kväll, och vi hade det trevlig som vanligt, riktigt kul faktsikt att träffa dom alla....


Igår var det Drejning och lite lek med lera som gällde...

Ni kan gärna gå in på våran hemsida och titta...

www.123minsida.se/vinringen


Måste bara vista burkarna som jag köpte i veckan...tre st i olika storlekar...


  

Jätte söta med härligt rosa tulpaner och svart lock....


  

Här är mina Vita "flaskor" som ska bli svarta....syns och passar bättre då, eftersom jag har svarta detaljer i vardagsrummet....


Köpte dessa jätte små glas falskorna hos Inger F... i går kväll...


  

Har dom på hyllan i köksfönstret, än så länge...


Städade i dag, pga att någon här hemma stökar till så väldigt, fattar inte vem det är.... Kan ju iof vara jag... !!!!


Kolla vad jag hittade när jag råkade böja mej ner under soffan...


  

En julgranskula, jag lät den faktidkt få ligga kvar tills jag har lust med "vår städningen"    ;)


Idag regnar det hos oss, inte så väldigt mysigt... 

Så grannen skulle på fest och ville ha chaufför så..det är min uppgift nu, har skjutsat dom till förfesten...sen hör dom av sig om jag ska ta dom till den riktiga festen...


Kramizar och Trevlig kväll

Lena

 



  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards