lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 27 mars 2010

Baseballs

Av Lena - 27 mars 2010 21:12


Visst är dom bra, vi spelade dom igår kväll....man blir så dans sugen.....

 lyssnar på dom nu på spotify....


....kollar även på Körslaget och även lyssnar där lite grann... MEN får dom göra så....Blev fel på slutet...sa fel som hade åkt ut......otroligt dåligt !!!!!!!


Kollar även runt bland andra bloggar, vissa skriver så otroligt roligt...en del har fina kort....andra har inredning som hobby....och då blir jag så sugen att fixa hemma...


Jag håller ju på att renovera jag med, men det är lite uppehåll nu under vintern pga att det inte är läge att vara i tvättsugan nu, hänger ju en massa tvätt där för jämnan...


Så tar mitt skid intresse en massa tid...men den säsongen är ju snart slut tyvärr, men då kommer ju våren och den är ju underbar den med....


Ville egemtligen bara påminna er om att ställa fram klockan en timme innan ni lägger er så slipper ni missa den i morgon bitti... 


Kramizar Lena





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards