lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 28 mars 2010

Tråkväder....

Av Lena - 28 mars 2010 16:49


Bestämde mig för att åka in på Antik o Sy mässan som är i Sandviken i helgen....Det är iaf så tråkigt väder....


Gjorde faktiskt fynd, har bara hört talas om Hästslava som ska vara så bra ... även hos oss tvåbenta... så jag köpte en burk och hoppas nu att mina fötter blir fina till sommaren...


  

Har handväska bara ibland, men så hittade jag en som jag tyckte om....så varför låta den hänga kvar då....Så den fick följa med mig hem... inte så jätte dyr heller....


    

Lagom stor var den....


Åkte till en ny öppnad loppis när jag ändå var i farten...

2 bodys och två par byxor till lilljäntan för 50 riksdaler  !!!!


  

Såg nästan oanvänt ut när jag kollade närnmare när jag kom hem.... Nöjd ;)


Så här blev det på min spishylla i rummet, sen jag målade mina "flaskor" svarta...


  

Blev själv riktigt nöjd..... ska bli fint på andra sidan oxå....


Kramizar Lena


 
 
Ladyinblue

Ladyinblue

29 mars 2010 21:20

Kikar in via din andra blogg. Va fint Du har det här. Blev fint på din spiselhylla.
Kramen Ulla

http://ladyinblue

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards