lenasfotoram

Alla inlägg den 3 juli 2010

Av Lena - 3 juli 2010 09:54


          ..Det känns nästan som om man har semester !!!!?? :/


Fast det har jag inte än, kan det bero på vädret, solen skiner så underbart idag och jag sitter just nu på min altan - utan räcke -och äter frukost...

Jag bor mitt i byn och det är såååå tyst, fast nu hör jag att mina grannar har vaknat :)

Ingen i mitt hus är vaken än, jag är först uppe !!!!!

Det är ovanligt..

Gubben var på fisketur med jobbarkompisar i går, så han kommer väl inte upp än på ett tag...

 Jag är mera van, inte av att fiska då, utan av det flytande som brukar höra till

 Haha !!

För jag är då pigg som vanlig, blev några glas igår kväll och till Wallis och tog en Pizza och trubbadur så lite dans blev det med...

INGEN efterfest !! Trodde ni inte VA :)


Jag på Ockelbo på Marknad igår em efter jobbet, varmt men det gick bra änndå

Köpte min underbara Vitlökskorv...... mmmmums

ett bälte och en kjol som jag faktiskt hade igår kväll...var underbart skön...


Ska nog ta och fixa lite här hemma och handla lite...

ifall jag hamnar på stranden, matsäcken är ju viktigt...


Ha en underbar helg i solen alla :)


Kramizar Lena

Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards