lenasfotoram

Alla inlägg den 16 juli 2010

Av Lena - 16 juli 2010 17:07


....Molningt med varmt i morse.... Blev ju soligare fram på dan...

Men det var skönt ändå att vara hemma.....

För Sambon var ju hemma, vara lite social nu när han ska iväg på jobb över helgen....

Städade i Sonens rum, katter kan stöka till dom....hår och kattsand överallt...

Men nu är det rent !!!!


Tvättade bilen när jag ändå var igång, och all tvätt som var kvar i tvättstugen...

Fylls väl på igen antar jag..... :)


Tog en sväng till Sandviken för attt köpa en ny bikini överdel på Donna, hittar en på en gång, jag har iof en röd lika...nu blev det en svart...super Nöjd ;)

Mötte upp Dotra i Valbo hon ville kolla på bikinin hon med...

Han träffa lilla Thea med :)


Så nu är jag äntligen hemma igen, och ska ner till Wallis lite senare och äta Pizza !!!!!!! och ta nån kall öl :)


Sen ska jag göra matsäck och packa tills i morgon för då drar dotra och jag till Havet !!!!!!

NICE :)

 

Kramizar i värmen Lena

Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards