lenasfotoram

Alla inlägg den 25 juli 2010

Av Lena - 25 juli 2010 12:57


Inte jag då, men lilla söta tjejen som jag har här hos mig....     


Regn, Regn, Regn..... !!!!

 

Ja nu kom det alltihopa på en gång.......

 Var lite uppehåll så lill tjejen och jag kunde gå ut och röra på oss lite och hoppa i vatten pussar...

KUL....

 

  

Fanns inte så många att säga HEJ till ute idag...inte att vinka till heller...

En snäll farbror vinkade i fönstret åt oss... Farbror H ;)


  


Sen när vi kom hem så ville hon åka vagn, men hallå !!!

Trött eller....

hon fick en teräng tur i skogen med sin farfar, i vagnen då !!! :)


Åt bara lite mat, sen så la jag henne och hon somnade efter en liten stund...

SÅ SKÖNT, både för henne och mig :)


Undrar hur länge detta regnväder ska vara denna gång då ??!!

Av erfarenhet av andra sommrar så när regnet äntligen kommer så tar det ju aldrig slut igen....   :/

Men jag hoppas då att det gör det, har 3 veckors semester kvar att njuta av och jag vill då ha SOL OCH VARMT......


Tror lilljäntans föräldar får hämta henne ikväll...

 Hon är inte helt pigg, börjar bli lite snuvig och hostar, så då är det väl bättre hon får vara hemma med sin Mamma och Pappa.....

Ja, så får det bli...bjuder dom på mat så blir dom nog glada..


  


Man är inte så ung längre så man orkar inte hur länge som helst, iaf inte med detta väder... Sol så klarar man det mesta...   ;)


Kramizar Alla därute i regnet Lena



Av Lena - 25 juli 2010 12:48


Måste testa detta jag med, fick tips av en kompis som även hon är bloggare och har "vunnit" idag på Blogg Lotto...


Nygårds som har vunnit idag Söndag


Så gå in på


 


så kan du få flera läsare till din blogg...


Kramizar Lena

Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards