lenasfotoram

Alla inlägg den 20 juli 2010

Av Lena - 20 juli 2010 20:52


......Det var ju sånt väder :)


Inte Strandväder idag.... så jag tog bilen och åkte till Ove Janson...

Haha...

Lurad trode ni jag varit längre bort....

Man kan ju hitta saker man inte visste man behövde !!!

Blev inte så jätte mycket, Nya dukar till köket...ville ha vita och nu är dom det...

Snyggt !!!

Och lite mera som jag inte tänker rabbla upp, nödvändiga saker bara :)


Sen åkte jag till  NyboCafe  klicka på namnet så kommer ni till deras hemsida...

Ligger i Valbo, av alla ställen...

Köpte mig en räkmacka och kaffe där...oj va gott och mycket med räkor...

Kan Jag Rekommendera....


  

Mysigt, jag satt ute på baksidan...

Allt i 50-tals stil, kände mig hemma faktiskt..

Nja, inte riktigt då, var ju så liten då !!!


Fanns även en Handelsträdgård bredvid...där köpte jag ett hjärta


  

Gulligt :)


Bredvid Cafét var där en jätte gullig liten affär


Madame Nyberg


Åk dit vetja.... där köpte jag detta hjärta


  

Och lite till som dom la i denna söta påse.... :)


Sen åkte jag till Boulongerskogen och fotade lite...


Foton finns på min fotoblogg


lenasfotoram.blogspot.com

 

Kramizar Lena


Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards