lenasfotoram

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Lena - 15 juli 2010 20:59


....eller så kallar man det storm, inte hemma då men nere vid stranden....


Tänkte först ta en paus och fixa lite hemma, började städa o tvätta...sen försavann alla molnen... och då får jag så svårt att vara hemma....

Matsäcken fixar jag snabbt och så cyklade jag ner...

inte många där....

Men så blåsigt det var då !!!!!


  

Var ju "gryma" vågor :)   Väldigt varmt i vattnet iaf...bada måste man ju göra  :)


Blev kvar tills all mat var uppäten... många timmar blev det iaf...

så huvudet känns väldigt tomt....!!!??

Ja, ja fanns kanske inte så mycket där förut heller...

MEN NU ÄR DET TOMT...

Fan va jag hade ont i huvudet när jag kom hem, tog Ipren och satt mig i skuggan...medans maten blev klar............

Piggare efter en dusch....  :)


Vi har en Loppis på IP som jag åkte ner till senare...

Köpte 2 små, små glas som lilla Thea kan hålla i bra, när hon dricker mjölk och en plocklåda till henne allt för 20 spänn !!!!


När jag kom hem så kom det en Son, han skulle hämta Katterna och så var lilla Thea med ;)    

OCH.......

hon hade NYA DURASELL batterier i sig...

PUHHHHH säger jag bara...

Men hon är go och glad iaf.... gobiten min    


  

Såg ut som en liten fotbolls spelare idag....


  

Gungade i 3 min ungefär, man lär ju sitta stilla då...gick inte hon försökte klättra ur hela tiden....  :)


Hennes farfar gick till Pizzan...Vi gick dit vi med....men Jösses säger jag bara...

Vi gick iaf därifrån...HON KAN INTE VARA STILLA...

Men hon träffade sin "kille" O där och han blev så glad så..

Han fick en Kram...


Vi gick hem och lekte inne en stund tills dom kom tillbaka och packade in katter o Thea i bilen, men oj va Stella Jamade...Ville inte åka bil...tycker inte om det....

Men nu får dom komma hem till sitt....så skönt....

För dom och mig.... Haha :)


Kramizar i värmen Lena




Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards