lenasfotoram

Alla inlägg den 29 juli 2010

Av Lena - 29 juli 2010 20:50


...och det är bara förnamnet !!!!


Nu blev ni allt nyfiken, vad jag är Impad på ;)


 Inger och jag åkte i morse vid 9 på våran road tripp :)


Vi hade åkt i knappt 10 minuter, då märker Inger att något är fel på bilen !!!

VA FAN.....

 

JO.... PUNKTERING !!!!! 

 


Lånat en bild på nätet, fick inte knäppa kort !!!


Men när Inger är med så finns det ingenting som sitter fast :)    

Fram med grejer bara, och så fixade hon det mesta, jag var assistant och hjälpte till när jag behövde....  ;)


Det gick bra, och våran resa kunnde fortsätta knappt 20 min senare....


Hade tagigt med mig smarriga mackor och kaffe     som vi intog i blåsten innan Falun... gick bra det med, men det var skönt att sätta sig i bilen igen sen...


Kom till Tullavippan  - Loppis - precis när dom öppnade....

Hade vi inte fått punktering så hade vi kommit för tidigt !!!! :)


Köpte en Korg, och en Dockvagn till lilla Thea,

bild kommer en annan dag nu orkar jag inte fixa det  :)

Och lite till, Inger hittade inte lika mycket.... men nöjd ändå...


Sen åkte vi vidare till Claes Ohlsson..

Tur vi hade han va hemma..... :)

och hade VÄLDIGT många som hälsade på....

Många affärer där med, blev inte så dyrt där....

Maten intogs där, och det var gott...då var vi hungriga...    


Sen vidare till Lager 157....

Blev lite dyrare där då..... ;)


Glass     och godis inköp i Falun, ett måste för att klara hemresan....  :)


Och vi är välbehållna bägge två och bilen med...


Tack Inger för en trevlig dag....


Kramizar Lena




Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards